loading...
دانلود جدیدترین مطالب ارایش و بهداشتی
مدیر بازدید : 54 پنجشنبه 19 تیر 1393 نظرات (0)

آموزش گریم چانه
گریم چانه

حجم چانه نسبت به چهره کوچک و عقب است…

چانه هایی که صاف هستند…

چانه هایی که جلو هستند…

چانه هایی که غبغب دارند…

۱- حجم چانه نسبت به چهره کوچک و عقب است :

دقیقا روی حجم چانه سایه ی روشن کار می کنیم .

۲- چانه هایی که صاف هستند :

زیر لب سایه ی تیره و روی چانه سایه ی روشن کار می کنیم.

۳- چانه هایی که جلو هستند :

دقیقا روی حجم چانه را سایه ی تیره کار می کنیم.

۴- چانه هایی که غبغب دارند :

زیر چانه را سایه ی تیره کار می کنیم.

مدیر بازدید : 33 پنجشنبه 19 تیر 1393 نظرات (0)

راه های افزایش رشد ابروهای کم‌پشت
رشد ابروهای کم‌پشت

یکی از مهمترین نکات زیبایی صورت ابروها هستند و نقش بسیار مهمی در زیبایی صورت هر فرد دارند و فرم ابروها نیز به چشم ها شکل می دهد. شاید برای هر فردی اتفاق افتاده باشد که به دلایل مختلفی رشد ابروهایمان کم شود و یا قسمتی از ابروهایمان خالی و کم پشت گردد.

معمولا اشخاص به هر روش درمانی روی می آورند تا کم پشتی ابروهای خود را جبران کنند و زیبایی صورت خود را دوباره به دست آورند.ما به شما پیشنهاد می کنیم که از روش های زیر برای تسریع بخشیدن به رشد ابروها استفاده کنید و تا رشد مجدد ابروها از مداد ابرو استفاده کنید

۱- استفاده از روغن زیتون

روغن زیتون مواد مغذی لازم برای رشد موها را به پوست و مو می رساند.می توانید چند قطره روغن زیتون را به ابروهای خود بمالید و شروع به ماساژ دادن آن نقطه از پوست خود کنید. ماساژ دادن پوست سبب بهبود و تسریع در رسیدن مواد مغذی به پوست می شود.

توصیه می شود که این کار را حداقل یک بار در روز و به مدت ۳۰ تا ۶۰ ثانیه بر روی پوست خود (مناطقی که رشد ابروها کم شده است) انجام دهید.بهتراست این کار را شب و قبل از خواب انجام دهید، زیرا در این زمان، روغن زیتون فرصت کافی را برای تاثیرگذاری خود خواهد داشت.

۲- استفاده از روغن کرچک

روغن کرچک، روغن مغذی دیگری برای تسریع رشد ابروها می باشد.

سه قطره روغن کرچک را به ابروهای خود بمالید و شروع به ماساژ دادن آن منطقه از پوست کنید.

این کار را حداقل یک بار در روز انجام دهید و ماساژ دادن آن را برای مدت ۳۰ تا ۶۰ ثانیه انجام دهید.

بهتر است این کار را در شب و قبل از رفتن به رختخواب انجام دهید تا روغن کرچک فرصت کافی برای تاثیرگذاری خود را داشته باشد.اگر چه مواد شیمیایی برای تسریع رشد ابروها در داروخانه ها وجود دارند، اما مواد طبیعی بودن بیشتر توصیه می شوند، زیرا اگر نتیجه هم ندهند، ضرری را هم در پی نخواهند داشت.

۳- پیروی از رژیم غذایی مخصوص

پیروی از رژیم غذایی سرشار از سبزیجات سبز دارای برگ می تواند ایده مناسبی برای رشد هر چه بیشتر ابروهای فرد باشد.استفاده از محصولات لبنی کم چرب و پروتئین های کم چربی نیز به تسریع رشد ابروها کمک می کند. با افزایش دریافت پروتیئن و خوردن سبزیجات مانند اسفناج نیز می توان به این هدف رسید .تخم مرغ، لبنیات، انواع گوشت و حبوبات از منابع پروتئینی می باشند.

۴- استفاده از روغن نارگیل

روغن نارگیل علاوه بر تغذیه پوست، به نرم نگه داشتن پوست نیز کمک زیادی می کند.

چند قطره از روغن نارگیل را به ابروهای خود بمالید و ماساژ دهید.

حداقل یک بار در روز این کار را انجام دهید و بهتر است که قبل از خواب شب این کار را انجام دهید .

نکات لازم

۱- مصرف روغن های ذکرشده در بالا، در طی روز سبب چرب شدن پوست می شوند و میکروب ها و گردوغبار موجود در هوا به راحتی جذب پوست می گردند و ممکن است آلودگی ها و عفونت هایی را در آن منطقه ایجاد کند. اما در هنگام خواب شب، امکان جذب آلودگی توسط پوست کمتر می باشد. به همین دلیل استفاده از آنها در خواب شب توصیه می شود.

۲- اگر چه محصولات شیمیایی برای تسریع رشد ابروها در داروخانه ها به فروش می رسند، اما روش‌های ذکر شده در بالا به علت طبیعی بودن بیشتر توصیه می شوند، زیرا استفاده از این راه ها حتی اگر نتیجه هم ندهد، ضرری را هم در پی نخواهند داشت

مدیر بازدید : 22 پنجشنبه 19 تیر 1393 نظرات (0)

طرز تهیه پاک کننده طبیعی آرایش در منزل
پاک کننده طبیعی آرایش

با چند ماده ساده ، می توانید پاک کننده ای درست کنید که فاقد هر گونه مواد نگهدارنده یا شیمیایی باشد . دستور العمل تهیه پاک کننده طبیعی آرایش در خانه را در این مطلب بخوانید :

شما هر نوع آرایشی که داشته باشید ، باید قبل از رفتن به رختخواب در شب , تمام آرایشتان را بشویید. خوابیدن با آرایش , منافذ پوستتان را میبندد و همینطورخوابیدن با ریمل مژه و ابرو باعث میشود مژه تان شکننده شود و ریزش کند . اگر تنبلی کنید و به صورتتان نرسید و یا با آرایش بخوابید پیشانی و صورتتان پراز جوش و آکنه خواهد شد .

با وجود دستمال مرطوب هایی که برای پاک کردن آرایش بوجود آمده اند دیگر جای هیچ بهانه و کوتاهی نیست .حتی میتوانید با چند فرمول کوچک به جای استفاده ازاین پاک کننده هایی که در فروشگاه وجود دارد از پاک کننده های خانگی و طبیعی استفاده کنید .

_ چطور از روغن زیتون به عنوان پاک کننده آرایش استفاده کنیم ؟

چند قطره روغن زیتون یا روغن بادام

چند قطره از روغن زیتون را برروی یک پد پنبه بریزید و صورت خود را با حرکت دایره ای پاک کنید . هنگام پاک کردن آرایش چشم، چشم خود را ۱۰ ثانیه ببندید با پد پنبه به آرامی آن را پاک کنید . اگر شما پد پنبه در خانه ندارید چند قطره از روغن زیتون را در دستتان بریزید و برروی صورت خود بمالید و با استفاده از یک حوله و یا دستمال کاغذی نرم صورت خود را تمیز کنید و روغن اضافی را از صورت خود پاک کنید .

_ چطوراز شیر و روغن بادام به عنوان پاک کننده آرایش چهره استفاده کنیم ؟

۱ قاشق غذاخوری پر شیر

۲ یا ۳ قطره روغن بادام شیرین

در یک کاسه کوچک، شیر را با چند قطره روغن بادام شیرین مخلوط کنید . یک دستمال یا پارچه را کمی در این مخلوط شیرو روغن بادام نمدارکنید و برروی پوست خود قرار دهید و بعد با یک پنبه یا دستمال تمیز صورت خود را پاک کنید, برای اینکه مطمئن باشید که تمام شیر از صورتتان پاک شده است با آب صورتتان را بشویید .

_ چطور از ماست به عنوان پاک کننده آرایش چهره استفاده کنیم ؟

ماست ساده و بدون طعم

با یک پنبه یادستمال آغشته به ماست صورت خود را پاک کنید و بعد با آب سرد صورتتان را بشویید .

مدیر بازدید : 43 پنجشنبه 19 تیر 1393 نظرات (0)

آشنایی با بهترین مدل میکاپ عروس + تصاویر

میکاپ عروس

آشنایی با بهترین مدل میکاپ عروس آیا به زودی عروس می شوید؟ اگر جوابتان بله است پس جای درستی آمده اید. در اینجا بهترین آرایش ها برای روز عروسی را می بینید.این روز ها در اینترنت نمونه های آموزشی میکاپ را می بینید که کارتان را راحت کرده و باعث شده پولتان را پس انداز کنید.

آشنایی با بهترین مدل میکاپ عروس + تصاویر

آشنایی با بهترین مدل میکاپ عروس

عکس های این گالری نیز می تواند ایده هیا آرایشی الهام بخش شما باشد تا انها را در خانه امتحان کنید. اگر شما نیم خواهید خودتان این کار را انجام دهید و توانایی های لازم را در خود نمی بینید پس پیش یک آرایشگر بروید. با این کار در وقت خود صرفه جویی کرده اید نه در پولتان!

آشنایی با بهترین مدل میکاپ عروس + تصاویر

آشنایی با بهترین مدل میکاپ عروس

می توانید همه چیز را به آرایشگر بسپرید و خودتان نگرانی نداشته باشید. همچنین می توانید چند عکس از مدل میکاپ های مورد علاقه تان همراه ببرید تا آرایشگر بهتان بگوید کدام میکاپ به شما می آید.معمولا انتخاب کرم پودر نامناسب یکی از بزرگ ترین اشتباهاتی است که در آرایش مرتکب می شوید،

آشنایی با بهترین مدل میکاپ عروس + تصاویر

آشنایی با بهترین مدل میکاپ عروس

 

آن را با دقت انتخاب کنید چون باید با رنگ پوستتان یکی باشد. رنگ سایه ها را نیز عاقلانه برگزینید.  ترکیبات رنگی خاصی وجود دارد که مخصوص رنگ چشم آبی، قهوه ای یا سبز است. پس مدلی را انتخاب کنید که برای چهره تان بهترین باشد و شما را زیباترین عروس کند.

آشنایی با بهترین مدل میکاپ عروس + تصاویر

آشنایی با بهترین مدل میکاپ عروس

آشنایی با بهترین مدل میکاپ عروس + تصاویر

آشنایی با بهترین مدل میکاپ عروس

آشنایی با بهترین مدل میکاپ عروس + تصاویر

آشنایی با بهت

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 93
  • بازدید کلی : 8,024