loading...
دانلود جدیدترین مطالب ارایش و بهداشتی
مدیر بازدید : 90 سه شنبه 31 تیر 1393 نظرات (1)

فضایلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران تشریح کرد

توازن در توافق هسته‌ای/ مواضع رهبری انقلاب آمریکا را به چالش کشید

یک کارشناس مسائل هسته‌ای گفت: آمریکایی‌ها با تصویری که از مذاکرات هسته‌ای ساخته‌‌اند، مذاکرات را راهبردی دنبال می‌کنند، که آن محدود کردن ایران برای داشتن یک برنامه هسته‌ای مطابق با نیازهایش است و چون جمهوری اسلامی ایران و رهبری معظم انقلاب هم به صراحت اعلام کرده‌اند که ایران چه نیازهایی دارد و در حین مذاکرات بحث 190 هزار سو را مطرح کردند، عملا وضعیتی پیش آمده که آمریکایی‌ها در مسیری که طی می‌کردند با یک بن‌بست مواجه شدند.

 

"مهدی فضایلی" در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با تاکید بر اینکه در توافقات صورت گرفته بین محدودیت‌های‌ فعالیت‌ ‌هسته‌ای ایران و لغو تحریم‌ها توازنی وجود ندارد، اظهار داشت: مبالغ موافقت شده به صورت مستقیم در اختیار ایران قرار نگرفته و ضمن اینکه صرفا در حساب بانک مرکزی ما در سوئیس ریخته می‌شود و امکان استفاده از آن نیست، بسیار ناچیز است و در اقتصاد ایران هم تاثیر قابل توجهی ندارد.

 

این کارشناس مسائل هسته‌ای خاطرنشان کرد: در همین فاصله چندماهه که توافقنامه ژنو اجرا شد، قرار شد در ازای محدویت‌های هسته‌ای ایران، 2.8 میلیارد از 30 میلیارد دلاری که آمریکا از محل صادرات نفت ایران بلوکه کرده بود، طی 6 قسط به حساب ایران بازپرداخت شود و به خوبی محرز است که این نسبت، منطقی و درست نیست.

 

وی با اشاره به موضوع تحریم‌ها افزود: جمهوری اسلامی متقاضی این است که در ازای اقداماتی که انجام می‌دهد، تحریم‌ها بایستی به طور کامل لغو شود، اما طرف مقابل در حفظ ساختار اصلی تحریم‌ها پافشاری می‌کند و صرفا در حد اینکه امتیازاتی را به موضوع تحریم‌ها بدهد و کاهشی را در آن بخش قائل شود، به این موضوع نگاه می‌کند و در مجموع، این‌ها باعث شده که در مسیر مذاکرات نتواند به یک توافق نهایی دست پیدا کند.

 

این کارشناس مسائل هسته‌ای با تاکید بر راهبرد اصلی آمریکا برای مقابله با ایران تصریح کرد: آمریکایی‌ها با تصویری که از مذاکرات هسته‌ای ساخته‌‌اند، مذاکرات را راهبردی دنبال می‌کنند، که آن محدود کردن ایران برای داشتن یک برنامه هسته‌ای مطابق با نیازهایش است و چون جمهوری اسلامی ایران و رهبری معظم انقلاب هم به صراحت اعلام کرده‌اند که چنین نیازی را دارند و در حین مذاکرات بحث 190 هزار سو را مطرح کردند، عملا وضعیتی پیش آمده که آمریکایی‌ها در مسیری که طی می‌کردند با یک بن‌بست مواجه شدند.

 

فضایلی در پایان با بیان اینکه بازتاب مذاکرات در رسانه‌ها خیلی محدود بوده و اظهارات دقیق و روشنی هم وجود ندارد، گفت: مهمترین اختلافات در ارتباط با بحث ظرفیت غنی‌سازی است و در مورد این بحث دو مسئله مطرح است، اول اینکه ایران چه تعداد سانتریفیوژ می‌تواند داشته باشد و در مورد وضعیت فعلی غنی‌سازی در همین مقطع فعلی است، و مسئله دیگر در رابطه با چشم‌انداز غنی‌سازی و مدت زمان آن است که محدودیت‌های ایران برای غنی‌سازی از بین خواهد رفت، یا اینکه همچنان این محدودیت‌ها باقی خواهد ماند. 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.

این نظر توسط دریافت پنل رایگان به همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 در تاریخ 1393/09/07 و 2:15 دقیقه ارسال شده است

باسلام خدمت شما مدیر عزیز

جهت ثبت نام پنل اس ام اس رایگان با همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 می توانید به آدرس

http://50005.mida-co.ir

مراجعه نمائید.

منتظر حضور گرمتون هستیم

mida-co.ir

این نظر توسط پیشنهاد یک کسب کار هوشمندانه در تاریخ 1393/08/26 و 1:25 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما

این پیام احتمالا آینده ی تجاری شما را متحول خواهد کرد

شما می توانید با حداقل سرمایه ی اولیه ،

صاحب جامع ترین مرکز فروشگاهی و خدماتی شهرتان شوید

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت WWW.IBP24.ORG مراجعه نمایید

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/07/02 و 1:36 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم
شما می توانید با عضویت در طرح همکاری فروش پنل و خطوط پیامکی از بازدید کننده وبلاک خود درآمد کسب کنید
ابتدا وارد آدرس زیر شوید و مراحل ثبت نام رو کامل نمائید
http://sms.mida-co.ir/hamkar
سپس وارد پنل کاربری شوید و از قسمت شبکه فروش و بازاریابی کد های مربوط به فروش پنل را در سایت خود قراردهید بعد از معرفی هر کاربر به شما 25 درصد سود فروش داده می شود
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمائید
mida-co.ir
info@mida-co.ir


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 42
  • بازدید ماه : 51
  • بازدید سال : 127
  • بازدید کلی : 8,058